Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 08:25:59 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01203 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Männamaa küla 1a // 1b // 1c // 1d // 
1e // 1f // 1g // 1h // 2a // 2b // 2c // 2d // 2e // 2f // 2g // 2h // 
Viita-Mäe tee // Kaigutsi küla, 12126 Käina-Ühtri-Aadma-Kuriste tee // 
Männamaa küla, Aastaaja // Aiandi tee // Heinamaa // Kevade // Klubi tee // 
Lepiku // Lipu // Männamaa // Pargi // Puistu // Siilu // Spordiplatsi // 
Tiigi tee, Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Männamaa küla 1a // 1b // 1c // 1d // 
1e // 1f // 1g // 1h // 2a // 2b // 2c // 2d // 2e // 2f // 2g // 2h // 
Viita-Mäe tee // Kaigutsi küla, 12126 Käina-Ühtri-Aadma-Kuriste tee // 
Männamaa küla, Aiandi tee // Heinamaa // Kevade // Klubi tee // Lepiku // 
Lipu // Männamaa // Pargi // Puistu // Siilu // Spordiplatsi // Sõnajala // 
Tamme // Tiigi tee (veetorustik, kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav ehitis asub osaliselt riigimaantee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27259838>  (menetlus nr: 
473214), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister